torsdag den 13. december 2012

Grydelap

Ja, grydelap i ental, jeg har kun lavet en so far.

Jeg har lavet den et par gange, først med en for lille hæklenål, så den blev meget meget lille. Og min mor sagde at jeg ville brænde fingrene, så jeg trævlede den op igen.

Så købte jeg en større nål OG øgede antallet af masker... (idiot, i know). Så blev den jo nærmest en dækkeserviet. Og jeg var heller ikke tilfreds med mit farveforsøg. Så jeg trævlede den op igen...


Nu har jeg afsluttet denne, men ville stadig gerne have nogle flere farvebånd, eller anderledes hjørner eller et eller andet.
Strop, forside
Strop, bagside
Detalje

Opskriften er igen fra Lutter Idyl, og garnet er igen fra Søstrene Grene. Og elastikken er sørme også stadig fra Butik NØ.

Jeg burde snart gå ud og shoppe nye forsyninger tror jeg :)

5 kommentarer:

  1. Hehe nej du skal ikke købe nyt elastik. Det lyserøde passer jo godt ind. I mangel af bedre kan du få et par stykker af min grønne elastik :)

    SvarSlet
  2. Jamen, jeg tænkte sådan i retning af mere af den samme elastik...

    SvarSlet
  3. Haha jamen så skal du da helt klart købe mere. :) man kan aldrig ha for få forsyninger.

    SvarSlet
  4. har du brugt det der Thermium som hun skriver om?

    SvarSlet
  5. Nope. Det er ret tykt som det er, så jeg har sprunget det punkt over.

    SvarSlet